de tres: 2on Saló del Còmic Social

diumenge, 9 d’octubre del 2011

2on Saló del Còmic Social

Aquest matí he anat a Santa Coloma per assistir al darrer acte del 2on Saló del Còmic Social, una xerrada/debat a càrrec d'en Kap, Javi Royo, Carlos Azagra y Sr. Plastiko sobre el còmic de premsa (i derivats) i la llibertat que ofereixen els mitjans, una xerrada informal (molt de diumenge pel matí) la mar d'interessant i instructiva.
No només això, a part de la xerrada/debat hi he vist la exposició "Còmic, crisis i resistència: diversos autors i el 15-M" on resulta que hi havia una vinyeta meva (sí home, sí... Aquella que vaig fer per a El Estafador especial #spanishrevolution). No en tenia ni idea així que quan l'he vist m'ha sorprès molt. Adjunto prova per qui no s'ho cregui.
Acabaré fent dues observacions sobre la foto. La primera és que sembla que no hi hagi ningú i això es fals, a l'acte hi havia gent que s'ho mirava de peu i tot, el que passa és que m'he avançat per fer la foto i en aquell moment la gent encara s'estava aixecant (els que no estaven de peu). La segona és que el meu mòbil no fa meravelles i la foto no guanyarà un Pultizer (crec).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada