de tres: Electrificats

dissabte, 14 de juliol del 2012

Electrificats

Aquest cap de setmana també podeu veure la meva il·lustració al web de El Triangle, aquí en teniu la prova. Aquesta setmana la cosa va sobre la pujada del preu de la electricitat i vaig decidir fer aquest dibuix que veieu.
Publicat originalment a El Triangle nº1072 (13-07-2012)

El cas és que la realització d'aquest dibuix ha sigut força diferent al que acostuma a ser ja que aquests dies no estic a casa meva sinó que estic fent de monitor de colònies al Baix Empordà, aquí no parem de fer coses així que el dibuix (llapis i entinat) ho vaig fer durant una eterna reunió amb la resta de monitors i vaig haver de baixar un dia a Girona on el gran Quel (moltissimes gràcies, per cert) em va acollir per escanejar i posar-hi color amb el Photoshop. El que s'ha de fer...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada