de tres: A la vaga

dimecres, 14 de novembre del 2012

A la vaga

Recupero un dibuix que vaig fer fa un parell de setmanes per a El Triangle, com ells no ho van utilitzar al seu web jo no ho vaig penjar al blog però avui he decidit utilitzar-la.
Publicat originalment a El Triangle nº1082 (26-10-2012)
Avui és un bon dia per recuperar-la perquè avui s'ha convocat una vaga a nivell europeu com a mesura de protesta de moltes coses; contra una reforma laboral que suposa un retrocés en l'estat del benestar a petició dels mercats; contra les retallades salvatges en sectors tant importants com educació o sanitat; contra els desnonaments que han acabat amb la vida de força gent; contra la corrupció i el frau fiscal que no es castiga sinó que es premia... Bé, no continuo que m'estic posant sèrio. Espero que la jornada de mobilització serveixi per posar aquests temes sobre la taula en plena campanya electoral (vaja, jo crec que són temes importants).

Per cert, aquest post els vaig programar ahir perquè no es digui que no he fet vaga (de fet, ara estic en pijama i desitjant anar a dormir).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada